فراموش شدم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

گاهی بدون گریه ، بغض ، داد و هوار ؛ با غرور باید قبول کنی که فراموش شده ای و بروی دنبال زندگی ات


 



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت11:49---5 خرداد 1393
آنکس که در تنهاترین لحظه ی تنهایم مرا تنها گذاشت امیدوارم در تنهاترین لحظه ی تنهایش او را تنها بگذارند...

دریا18
ساعت13:30---31 ارديبهشت 1393
دکترهم دیوانه شد وقتی لحظه ای از تنهایم را برایش معنی کردم..

راضیه
ساعت11:06---12 آبان 1392
با تبادل لینک موافقی
پاسخ:آرررررررررررره


farzane
ساعت21:18---9 آبان 1392
خدا مارو برای هم نمیخواست..فقط میخواست همو فهمیده باشیم..بدونیم نیمه ی ما مال ما نیست..فقط خواست نیمه مونو دیده باشیییییم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:فراموش شدم, :: 14:48 ::  نويسنده : mostafa